Mijn bestelling


  • Bestelling plaatsen

    Als u één of meerdere producten wilt bestellen, dan plaatst u het product in de winkelwagen door op de knop “Bestel” te klikken. Het product zit nu in de winkelwagen welke u altijd terug kunt vinden bovenaan de website. Vervolgens kunt u verder gaan met winkelen en meerdere producten in uw winkelwagen plaatsen of u kiest ervoor om de producten in uw winkelwagen te bestellen.

    In de winkelwagen is het voordat u verder gaat altijd nog mogelijk om de aantallen te wijzigen en/of om een product weer uit de winkelwagen te verwijderen. Als u alles naar wens heeft ingevuld kunt u op "volgende stap" klikken.
     
    Tijdens het bestellen vragen wij u om uw gegevens in te vullen. Bent u nieuw als klant dan verzoeken wij u om eerst een account aan te maken door uw gegevens zo compleet mogelijk in te vullen. Als bestaande klant bij Kruizinga.nl kunt u direct inloggen met uw e-mail adres en wachtwoord en zullen uw gegevens automatisch verschijnen tijden het bestellen. Als alles correct is ingevuld kunt u door gaan door op “volgende stap” te klikken.

    Als laatste vult u het factuur adres in. Is het aflever adres anders dan het factuur adres, dan heeft u hier de mogelijkheid om dat aan te geven en een ander afleveradres in te voeren. Ook heeft u hier de mogelijkheid om bij de bestelling uw eigen referentie (nummer) en een eventuele opmerking te vermelden. Dit kan een vraag zijn over bijvoorbeeld wanneer er geleverd zal gaan worden of dat er iets op een specifieke datum geleverd moet worden. Als u klaar bent met alles invullen klikt u op “bestelling verzenden”.  



  • Levertijd

    De levertijd wordt aangegeven in de bevestiging e-mail. In deze e-mail is de levertijd aangeven op weekniveau, zodra de goederen door ons zijn verladen ontvangt u een e-mail met de vermelding “uw bestelling is verzonden”. Uw bestelling wordt dan in ca. 2 werkdagen afgeleverd.

    De levertijd kan vertraging oplopen indien er niet aan de betalingsvoorwaarden is voldaan. De betalingsvoorwaarden staan ook in de orderbevestiging vermeld. 

    Het kan ook voorkomen dat de levertijd vertraging oploopt als wij nog geen definitieve bevestiging hebben ontvangen. Let er dus op dat u de order definitief bevestigd, dit kunt u eenvoudig in de e-mail bevestigen met één muisklik.



  • Orderstatus

    Door in te loggen op uw account bij Kruizinga kunt u zelf de status van uw bestelling volgen. Elke status wijziging van uw bestelling wordt ook per e-mail aan u bevestigd. Daarnaast wordt u ook per e-mail op de hoogte gehouden van wijzigen die optreden in de levertijd van uw bestelling. Hierbij wordt altijd uitgegaan van de meest recente status uiting die Kruizinga aan u gedaan heeft via de website, uw account of per e-mail.



  • Offerte aanvragen

    Bij kruizinga kunt u eenvoudig een offerte aanvragen. Als u van één of meerdere producten een offerte wil ontvangen, dan plaatst u het product in het offerte overzicht door op de knop “Offerte” te klikken. Het product zit nu in het offerte overzicht welke u altijd terug kunt vinden bovenaan de website. Vervolgens kunt u verder gaan met winkelen en meerdere producten in het overzicht plaatsen of u kiest ervoor om de offerte direct aan te vragen.

    In het offerte overzicht is het voordat u verder gaat altijd nog mogelijk om de aantallen te wijzigen en/of om een product weer uit het offerte overzicht te verwijderen. Als u alles naar wens heeft ingevuld kunt u op "volgende stap" klikken. 

    In de tweede stap van het aanvragen verzoeken wij u om uw gegevens in te vullen. Bent u nieuw als klant dan verzoeken wij u om eerst een account aan te maken door uw gegevens zo compleet mogelijk in te vullen. Als bestaande klant bij Kruizinga.nl kunt u direct inloggen met uw e-mail adres en wachtwoord en zullen uw gegevens automatisch verschijnen tijden het aanvragen. Als alles correct is ingevuld kunt door gaan door op “volgende stap” te klikken.

    Bij stap drie vult u het adres in. Ook heeft u hier de mogelijkheid om bij de aanvraag een eventuele opmerking te vermelden. Als u klaar bent met alles invullen klikt u op “offerte verzenden”.  
    Onze specialisten bekijken de offerteaanvraag en reageren binnen 2 werkdagen op betreffende offerte.



  • Mijn account

    Voor het plaatsen van een online bestelling is het eenmalig noodzakelijk een eigen account aan te maken. Voor het aanmaken van uw account vragen wij u enkele gegevens in te vullen. Deze gegevens worden door Kruizinga.nl uitsluitend gebruikt voor het uitvoeren van uw bestelling. Bij het aanmaken van uw account kiest u uw eigen wachtwoord. Met dit wachtwoord, gekoppeld aan uw e-mail adres, kunt u inloggen in uw account. U kunt uw gegevens op die manier te allen tijde raadplegen en wijzigen. 

    Binnen uw account is het tevens mogelijk online uw orderstatus te volgen. Als u inlogt in uw account kunt u van elke bestelling online de status volgen. 



  • Wijzigen of annuleren

    Wanneer u nadat u besteld heeft een wijziging wilt aanbrengen in uw bestelling, of uw bestelling wilt annuleren, dan is dit in de meeste gevallen mogelijk. Neemt u wel zo snel mogelijk contact met ons op. 

    Materiaal/aantallen wat afwijkt van standaard wordt niet geruild of teruggenomen! 



  • Account gegevens

    Om bij Kruizinga te kunnen bestellen heeft u een account nodig. Ga hiervoor naar "Mijn Account" bovenaan op de pagina. Hier klikt u vervolgens op "registreren". Daarna kunt u uw gegevens invullen voor een profiel.

    U kunt binnen uw account altijd gegevens zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens, wijzigen. Binnen "Mijn Account" is het tevens mogelijk online van elke bestelling uw orderstatus te volgen.
     
    Ik krijg de melding: Het ingevulde e-mailadres is (nog) niet bekend in ons bestand.
    Wanneer u deze melding ziet betekent dit dat wij het door u aangegeven e-mailadres niet kennen. Volgens onze gegevens is er nog geen account aangemaakt. U kunt klikken op ‘registreren’ om een account aan te maken.

    Ik krijg bovenstaande melding maar ik heb al een account aangemaakt.
    Let u goed op dat u geen typefouten maakt in het e-mailadres. Wanneer u er zeker van bent dat u met het e-mailadres dat u invult al een account heeft aangemaakt, maar u krijgt toch bovenstaande melding dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met ons.

    Ik krijg de melding: Het door u ingevulde wachtwoord correspondeert niet met het e-mailadres van dit account. 
    Let u goed op dat u geen typefouten maakt in het wachtwoord. Wanneer u de melding blijft houden dan kunt u klikken op "Wachtwoord opvragen".

    Wachtwoord vergeten
    Klik hier als u uw wachtwoord vergeten bent. U komt vervolgens op een pagina waar u uw e-mailadres kunt achterlaten. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail van ons met daarin een nieuw wachtwoord. Gebruik dit wachtwoord om in te loggen. U heeft binnen uw account altijd de mogelijkheid om het wachtwoord te wijzigen. 



  • Retouren


    Voorwaarden:

    - Retourzending van uw bestelling kan alleen plaatsvinden na akkoord van onze verkoopafdeling.
    - Een retour aanvraag kunt u doen via customerservice@kruizinga.nl
    - De retouraanvraag dient binnen 2 werkdagen na ontvangst van de levering in ons bezit te zijn.
    - Op maat gemaakte producten zijn uitgesloten van retourzending.
    - Producten vallend onder de artikelindeling ‘Gebruikt’ zijn uitgesloten van retourzending.
    - Na goedkeuring van de retouraanvraag ontvangt u van de verkoopafdeling een financieel voorstel welke u dient te bevestigen.
      Na ontvangst van uw akkoord worden per e-mail de formulieren, welke u bij de retourlevering dient te voegen, toegezonden.
      Zonder deze formulieren kan de retourzending niet in behandeling worden genomen.
    - De retourtransportkosten zijn voor uw rekening. U kunt ook zelf het transport naar ons magazijn verzorgen.
    - Materiaal/aantallen wat afwijkt van standaard wordt niet geruild of teruggenomen!

      Het adres voor een retourzending is:
      Kruizinga.nl
      Ir. R.R. van der Zeelaan 1
      8191 JH Wapenveld
      Nederland
    - U krijgt alleen het afhaalbedrag zoals vermeld op onze website www.kruizinga.nl terug.
    - Bij retourzending dienen de producten qua verpakking en volume gelijk te zijn aan de oorspronkelijke levering.
      Bij extra volume worden bijbehorende kosten aan u doorberekend.
    - De door u gemonteerde producten dienen ongemonteerd (in originele staat) retour te worden geleverd.
    - Na ontvangst van de retourzending wordt deze gecontroleerd en beoordeeld.
    - Indien de retourzending voldoet aan de bovengenoemde voorwaarden, zal de afdeling facturatie u een creditnota toezenden.
      Indien de retourzending niet voldoet aan de voorwaarden, zullen wij contact met u opnemen.
    - Eventuele betaling van bovengenoemde creditnota vindt uitsluitend plaats via een bankoverschrijving
      naar het rekeningnummer wat bij ons bekend is.
    - Producten uit de groep restpartijen zijn uitgesloten van retouren

      Download Retourvoorwaarden